Webbinarium: Årsredovisning 2024 (18/6)

Kanton / Seminarier / Webbinarium: Årsredovisning 2024 (18/6)

Ann-Charlotte Weber

COO & Senior Manager

ann-charlotte.weber@kanton.se

Tid: 18 juni 2024, 10:00-10:45

Plats: Länk till webbinariet skickas ut dagen innan webbinariet, efter att vi tagit emot din anmälan.

Inför produktionen av årsredovisningen 2024 bjuder Kanton in till ett webbinarium där vi delar med oss av våra erfarenheter som producent av en rad årsredovisningar, lyfter aktuella ämnen och bjuder på goda exempel.

Vad efterfrågar aktieägare och andra intressenter? Vad är egentligen en bra årsredovisning och vad är praxis? Hur påverkar CSRD årsredovisningens utformning och hur kan vi börja förbereda oss?

Under webbinariet tipsar Kanton om vad som är viktigt att tänka på för att uppnå en vass slutprodukt. Vi delar med oss av vår långa erfarenhet från kapitalmarknaden och vad som krävs för att skapa en bra årsredovisningen som tillgodoser intressenternas behov på bästa sätt. Därtill tittar vi närmare på aktuella ämnen som är viktiga att beakta i årsredovisningen för 2024 – exempelvis hur vi kan börja anpassa innehåll och struktur inför CSRD. Vi bjuder även på goda exempel som kan inspirera er att vässa er årsredovisning.

Varmt välkomna!

Events & Seminarier